כלי מערכת אידיאליים למתווכים

כלי מערכת אידיאליים למתווכים

שוק הנדל"ן מתאפיין בתחרותיות גבוהה. בשוק אינטנסיבי בו הביקוש עולים מיום ליום, ההזדמנויות להפקת רווחים נאים צצות בכל עת. ארגונים שישגשגו בתחום זה הם אלו שישכילו לקבל החלטות בזמן הנכון ובאופן המושכל ביותר. כשזה מגיע לקבלת החלטות כזו, המשפט "ידע הוא כוח" בא לידי ביטוי במשמעות המלאה ביותר שלו. מערכת חכמה שתאפשר לך לפלח קהלים בצורה מדויקת, לנהל את הלידים שלך ולקבל את כל המידע בקצות אצבעותיך עשויה לעשות את כל ההבדל בין רצף מכירות מזהיר ובין דשדוש והשתרכות מאחור בתחום הדורש פעילות נמרצת.

כדי לסייע לך לעמוד במשימה הזו, סיימפרה מציעה מגוון כלים אידיאליים לעולם התיווך שיאפשרו לך לקבל את ההחלטות הטובות ביותר, בזמנים הקצרים ביותר ולהפיק מהן את התועלת המקסימלית.

הכרת הלקוח

בתחום הנדל"ן, הכרת הלקוח היא המפתח למכירה מוצלחת. כדי שנוכל לייעד את הנכס הנכון ללקוח הנכון ולהציג את היתרונות בצורה היעילה והמניעה ביותר לפעולה, חשוב שנוכל לקבל את כל המידע אודות הלקוחות הפוטנציאליים שלנו בקלות. תצורת הניהול למתווכים מגיעה עם מגוון יתרונות למשימה הזו.

פילוח דינמי של לקוחות בהתאם לצרכי שוק הנדל"ן

סיימפרה מאפשרת לך להגדיר את הלקוחות שלך על פי מגוון מאפייני פילוח בהתאמה אישית. כך יהיה באפשרותך לנהל אותם על פי הצרכים הייחודיים שלך.

  • על פי לקוחות פרטיים או עסקיים
  • נכסי מגורים או עסקים
  • גדלי מגרשים
  • מיקומי הנכסים
  • ועוד מגוון מאפייני פילוח דינמיים נוספים בהתאם לאופי פעילותו של הלקוח.

ניהול כלל נכסי הלקוח

  • מסד נתונים נרחב של נכסי לקוחות עומד לרשותך ומאפשר לך להציג את כל הנכסים של לקוח נתון (ושאר הלקוחות) על דף מרוכז אחד.
  • עבור כל נכס, ניתן להגדיר מאפיינים בהתאמה אישית ולפלח אותם על פי לקוחות או תכונותיהם הייחודיות לאחזור מהיר ונוח.
  • אפשרות שליפה מהירה של כתובות דוא"ל של הלקוחות רלוונטיות ליצירת קשר מהירה ונוחה מבלי להסתבך עם רשימות נוספות.

אפשרות להשוות בין נכסי לקוחות שונים

ניתן להצליב בין צרכי הלקוחות השונים ובין נכסים הנמצאים בבעלות לקוחות המעוניינים למכור אותם כדי לבצע תיווכים יעילים ומהירים בלחיצת כפתור.

כל המידע החיוני אודות לקוחותיך בקליק

אפשרויות סינון חכמות מאפשרות לך לבצע חיפוש מהיר ולשלוף ביעילות את הנתונים הנדרשים עבורך עבור הלקוח ברגע. עבור כל לקוח, מוצגים כל הנתונים החשובים שלך להכרת לקוח מקיפה מאי פעם בתמונת על מרוכזת ונוחה. מאופי הלקוח ותחום עיסוקו, רשימת הפגישות שנעשו אתו ועד למכירות פוטנציאליות הרלוונטיות לו, כל המידע נמצא לנגד עיניך.

ניהול הכנסות והוצאות

ניתן לנהל את כלל ההכנסות וההוצאות של הארגון ולשייך אותן ללקוחות מסוימים. הכלי הרב שימושי הזה חולש על ההכנסות וההוצאות שלך בכל ההיבטים ומאפשר לייעל את ניהול התקציב באופן חסר תקדים.

חיבור ישיר לאתרי המכירות

אפשרויות החיפוש והסינון של אתרי המכירות השונים בתחום הנדל"ן, כמו "מדלן" או "יד 2", מובנות במערכת וחוסכות לך את זמני הגלישה וההתעסקות עם אתרים חיצוניים. פשוט בוחרים באפשרות הפילוח, כמו סוג הנכס ומיקומו, ובאתר בו אנו רוצים לחפש והאתר ייפתח עם כל המידע הנדרש.

נשמח לסייע לך להתאים את המערכת לצרכי התיווך שלך באופן מדויק. כדי להתחיל בתהליך שייעל את העבודה שלך יותר מאי פעם, כל שעליך לעשות הוא להשאיר את פרטיך באתר ואנו נחזור אליך בהקדם.