ניהול פעילות

משימות

היכולת לחלק בסיימפרה משימות לשלבים ותתי שלבים בתרשימי זרימה מורכבים, תשפר את התקשורת הארגונית שלך באופן משמעותי ותאפשר לך להקצות יעדים ומשימות לעובדים שלך באופן יעיל מאי פעם. לך תהיה השליטה מי יצפה במשימות, כיצד הן יוקצו, אילו דגשים יוקצו לכל משימה ולעובדיך תהיה כל האינפורמציה תמיד עם כל השינויים בזמן אמת.

פרויקטים

על מנת לקצר ולייעל משמעותית את תהליכי המחקר והפיתוח בארגון שלך, סיימפרה מאפשרת לך ליצור תקשורת ארגונית יעילה לאורך כל שלבי הפרויקט. על ידי יישום מטריצת ניהול פרויקט ביחס ל-WBS, ניתן לבנות חבילות עבודה ולהקצות אותן בין מחלקות הפרויקט השונות ביעילות, לפרק אותן לשלבים וללוחות זמנים, להגדיר סיכונים ולעקוב אחר כל ההתקדמות בזמן אמת ובתיאום אופטימלי מכל מקום ובכל עת.

יומן פעילות

לא משנה אם הצוות שלך פרוס בשטח או לצידך, הממשק הנוח והידידותי שאינו דורש הקלדה יאפשר לך לשמור על אצבע על הדופק על כל הפעילות והתקדמותם במשימות השונות. חישוב העלויות והיקף העבודה שלך מעולם לא היה פשוט יותר. סיימפרה מאפשרת לך לראות בכל זמן נתון כמה שעות הושקעו עד כה בפרויקט שלך ולהנפיק דוחות פעילות מדויקים ובזמן אמת להצגה במהלך הפרויקט ובסיומו.

פגישות עבודה

סיימפרה כוללת כלי פגישות עבודה שיסייע לך לעקוב אחר פגישות ולגשת לפרוטוקולים בשליפה מהירה ומאובטחת.

יומן נוכחות

יומן הנוכחות שלנו יאפשר לך לחשב את שעות העבודה של כל אנשי הצוות שלך באופן מדויק הלוקח בחשבון את כל היבטי הפרויקט, להגדיר ביעילות את שעות הפעילות, לרשום ימי חופש ומחלה שנצברו ונוצלו על ידי עובדים ולהגדיר את מכסת שעות העבודה שלהם כולל שעות נוספות או בקיזוז הפסקות, ארוחות ותפילות. לכלל הדרג הניהולי שלך תהיה אפשרות לקבל תמונת על נוחה למעקב על שיעור הנוכחות ושעות העבודה של כלל המחלקות בארגון.

מתחרים

סיימפרה מאפשרת לך לבצע השוואת מחירים וביצועים ולהתחקות אחר תהליכי העבודה והשיווק של מתחריך באמצעות כלי יעיל וקל לשימוש.

קבלני משנה

על מנת לנהל תקשורת רציפה ותיאום יעיל עם קבלני המשנה שלך, עומד לרשותך כלי ניהול קבלני המשנה של סיימפרה המאפשר לך להעריך את הספק העבודה, לעקוב אחר ההתקדמות ולדרג את איכות השירות.