תקשורת ארגונית באמצעות מערכת מידע

תקשורת ארגונית עם סיימפרה – נכס אידיאלי לייעול הארגון

ארגונים מכל תחומי התעשייה ומכל הגדלים ברחבי העולם, הולכים ומפנימים עובדה פשוטה – ללא הכלים הטכנולוגיים המתאימים לניהול תהליכי עבודה, יהיה קשה מאוד לעמוד בתחרות ולשגשג. כיום יותר מאי פעם, הפתרונות לניהול תקשורת פנים ארגונית הם רבים ומגוונים וטומנים בחובם יתרונות אדירים בכל תחומי הפעילות. האפשרות לשתף מידע עם גורמים מכל מקום ובכל זמן דרך מכשירים ניידים ולנהל פרויקטים מורכבים עם שותפים בכל רחבי העולם תביא לארגון שלכם הזדמנויות פז להתרחבות ולהתפתחות חיונית.

לשם כך בדיוק פיתחנו עבורכם את סיימפרה – מערכת חכמה ומתקדמת לתקשורת ארגונית שתאפשר לכם לקבל מבט רחב היקף וארוך טווח על כל היבטי הארגון בממשק נוח וידידותי ולשתף את כל הנתונים החשובים הללו עם אנשי הצוות הרלוונטיים למשימות – ורק איתם!

לשם מה לי מערכת תקשורת ארגונית?

כדי להפוך את חזון העסקי שלכם למציאות, נדרשת הצבת יעדים מפורטת ויעילה. האמצעים והכלים העומדים לרשותנו הם אלו שיכתיבו את היעדים שבאפשרותנו להגשים. באמצעות סיימפרה יהיה באפשרותכם לתכנן משימות ארוכות טווח, לייעד עבור כל מוצר מחיר המותאם ללקוח, לפרוט את המשימות וכל הפרטים הרלוונטיים למערך יעדים ישימים ולשתף אותם ביעילות עם הגורמים שידאגו לביצועם בחלוקה אופטימלית ותוך שמירה על אבטחת נתונים גבוהה. לרשותכם יעמדו כלים יעילים למעקב אחר התקדמות העובדים, שעות העבודה שלהם, תהליכי המכירה, פגישות וישיבות, לקוחות חשובים ועוד מגוון נתונים נוספים שיאפשרו לכם להישאר עם אצבע על הדופק מכל מקום ובכל זמן.

שיפור הדיאלוג והמחויבות לארגון

תקשורת יעילה היא המפתח לכל פרויקט מצליח. על מנת שהעובדים יתגייסו בכל כוחם למשימותיהם, יצרנו עבורכם כלי חכם ונוח לשימוש שמאפשר להעביר מידע במהירות וביעילות. לקבל את כל הפרטים אודות כל משימה בתצוגה ידידותית ולהתעדכן במידע חדש בזמן אמת כדי ששום דבר לא יחמוק מאף איש צוות. המערכת מציגה נתונים בכל תחומי הפעילות של – מניהול לקוחות הארגון, לקוחות פוטנציאליים, הצעות מחיר, הזמנות ועד לניהול פרויקטים ומשימות מול קבלני משנה או עם הצוות הקבוע שלכם. ניתן לנהל ביעילות יומן פעילות, לחשב שעות עבודה ולרכז את כל ההוצאות וההכנסות לניהול תזרים מזומנים והכול דרך כלי חכם אחד המתאם בין כל תחומי הידע הללו ביעילות.

ככל שהמשימות יתנהלו ביעילות, בשיתוף פעולה בין מחלקות הארגון, בדיאלוג פתוח ורציף ועם אפשרות למעקב אחר ההצלחות, כך העובדים יחושו מחויבות עמוקה יותר להצלחת הארגון.

מערך רחב של כלים יעילים

כמעט ואין גבול לאפשרויות שסיימפרה מציבה עבור הארגון שלכם. היא מכסה את כל היבטי הפעילות ומאפשרת לכם לשלב בין הנתונים השונים כדי להגיע ליעילות אופטימלית.

  • ניהול פרויקטים ומשימות – כל עובד יקבל את המשימות הרלוונטיות עבורו ולהתמקד בפרטים הנדרשים על מנת לבצעה בהצלחה. ניהול ההרשאות החכם יאפשר לכם להעביר נתונים רגישים רק לעיניים המתאימות.
  • יומן פעילות– כלי שיאפשר לכם להישאר עם האצבע על הדופק במהלך פעילותו השוטפת של הצוות. גם לעובדים יהיה קל מאי פעם לדווח על פעילותם במסגרת העבודה.
  • מעקב שעות עבודה – יומן נוכחות מפורט המחשב ימי חופשה, ארוחות ותפילה באופן אוטומטי, דיווח שעות מרחוק ומגוון כלים נוספים יאפשרו לכם לעקוב אחר פעילות עובדיך באופן מדויק ויעיל.
  • כלי תמחור והזמנות – ממחירונים והצעות מחיר ועד לטופסי הזמנות שניתן להנפיק מהם פרויקטים ומשימות באופן ישיר, כל התהליכים משולבים יחד בכלי יעיל אחד.

שמירה על נתונים

סיימפרה מאפשרת לכם לייעד כל פריט נתונים אך ורק לעיניים הנכונות ולנהל הרשאות אופן יעיל. פונקציה עוצמתית זו מאפשרת לנהל את העבודה ביתר יעילות ולהבטיח כי מידע חברה רגיש לא יגיע לגורמים עוינים ויספק ללקוחות שלכם שכבת הגנה נוספת.

כל המידע מרוכז תחת קורת גג דיגיטלית אחת

עם כל הכבוד לטבלאות האקסל, כדי לנהל ארגון ביעילות ובתבונה, נדרשים כלים שמאפשרים לכם לשתף את הנתונים עם מספר רב של גורמים ולאפשר להם להתעדכן בכל שינוי בזמן אמת. למרבה הצער, מעטות מערכות ניהול הפרויקטים והפעילות העסקית המאפשרות להתנהל מהמכשיר הנייד, גם בשיאו של העידן הדיגיטלי. כדי להתקדם לכלי תקשורת חכם ויעיל יותר אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום ולעשות את הצעד הראשון לקראת שדרוג הארגון החכם שלכם.