כספים

ניהול הזמנות

יצירת פרויקטים חדשים בנוחות ישר מההזמנה עם אפשרות להזין את כל המוצרים הרלוונטיים וליצור משימות מפורטות ומבנה פרויקט מובנה בהתאם לסוגי המוצרים בהזמנה שניתן לייעד בקלות לצוות שלך. כלי ניהול ההזמנות שלנו מאפשר לשלב כל פרט רלוונטי בהזמנה שלך, לצרף קבצים רלוונטיים, לתכנן הנחות, לחפש בקלות על פי לקוחות או אופי הזמנה ואפילו לשלב מוצרים שאינם כלולים ברשימת המוצרים.

ניהול הכנסות והוצאות

זה הזמן להתקדם לסיימפרה ולהפוך את משימת ניהול תקציבי העסק לפשוטה מאי פעם. עם המודול החכם שלנו, יהיה באפשרותך לפלח את ההוצאות וההכנסות שלך על פי מגוון הגדרות והקשרים ולשלוף את המידע הנחוץ לך בקליק. כדי לדייק יותר מאי פעם את עלויות השירות שלך, ניתן לייחס הוצאות שונות להכנסות על פי לקוח ולחייב את הלקוחות שלך על ההוצאות שנדרשו ממך – מרכישת חומרי גלם ועד תשלומי אגרות ושירותים נלווים. על כל התשלומים הללו, יהיה באפשרותך לנהל מעקב נוח ולוודא כי קיבלת החזר מלא על כל ההוצאות.

ניהול הוצאות קבועות

על מנת לקצר ולייעל משמעותית את תהליכי המחקר והפיתוח בארגון שלך, סיימפרה מאפשרת לך ליצור תקשורת ארגונית יעילה לאורך כל שלבי הפרויקט. על ידי יישום מטריצת ניהול פרויקט ביחס לסיימפרה מאפשרת לך לדעת בכל רגע נתון כמה העסק שלך מוציא, על מה ובאילו נסיבות ולבחון היכן ניתן לערוך שיפורים לניהול רזה ויעיל יותר. ניתן ליצור הוצאות חדשות, לעדכן אותן, לצרף להן הערות ולצפות בהן במבט ארוך טווח מדי חודש או על פני 10 שנים.