ניהול משימות עם סיימפרה

ניהול משימות

עם סיימפרה, יכולות הניהול שלך בכל משימה ומשימה מתייעלות באופן משמעותי. החשיבה המעמיקה על יכולת התקשורת הארגונית, התיאום והסנכרון בכל היבטי המערכת מאפשרת לך יותר מאי פעם לעדכן את העובדים שלך בכל הנדרש, לקבוע בדיוק למי תהיה גישה לכל משימה ולעקוב אחר ההתקדמות בזמן אמת, מכל מקום בו המציאות מאלצת אותך להיות.

בניית משימה מפורטת ומדויקת

ניהול המשימות עם סיימפרה מאפשר לך לחלוש על מערך המשימות שלך בכל הרזולוציות – מהפרטים הקטנים ביותר ועד מבט העל שמאפשר לך להרכיב את התמונה הגדולה שתבטיח מצוינות בכל ההיבטים. באמצעות מערכת ניהול המשימות, ניתן לחלק כל משימה לתתי משימות מפורטות במספר שלבי היררכיה, כדי לא לדלג על שום דבר ולהבטיח מצוינות בביצועים. כל משימה, ניתן לסנן לפי שם, מועד ההתחלה, סטטוס ועל פי קבוצות משימה אישיות.

חיסכון בעומסים מיותרים

להבדיל מתוכנות ניהול משימות אחרות, סיימפרה מאפשרת לך לתכנן משימות ולעדכן אותן בכל עת מבלי להציג אותן לעובדים אליהם מיועדות המשימות. כך, תהיה לך אפשרות לתכנן משימות עתידיות לעובדים שיוצגו בזמן המתאים לביצועם. כל עובד יקבל אך ורק את המידע הנדרש לו ויאפשר מיקוד במשימה, התנהלות יעילה יותר ושיפור בביצועים בכל היבטי המשימה.

הטמעת דגשים בשילוב אופטימלי של מספר סוגי מדיה

ניתן לשלב בכל אחת מתתי המשימות דגשים מיוחדים על מנת להכווין את הצוות בצורה היעילה ביותר ולעמוד במשימות המורכבות ביותר שלך. כדי להבטיח שהדברים יתנהלו על הצד הטוב ביותר, ניתן לשלב קבציה מדיה המפרטים את אופן העבודה כחלק בלתי נפרד מפירוט המשימה – מתמונות ועד לסרטוני הדרכה.

מעקב אחר התקדמות ודיווח מסודר

כל עובד יוכל לדווח על שעות הפעילות שלו ולעדכן על התקדמותו במשימה בזמן אמת. כל אחד מחברי הצוות וגורמי ההנהלה המתאימים, יוכלו לדעת בכל עת היכן המשימה עומדת ולתכנן ביעילות את המשך העבודה.

ניהול משימות מעולם לא היה פשוט כל כך

  • חיסכון אדיר בעלויות וזמני הפיתוח – הבנה נרחבת של המשימה בכל עת תייעל תהליכים ותמנע אבטלה סמויה
  • תקשורת ארגונית אופטימלית בין צוותים העובדים בשיתוף
  • מבט על נוח ושימושי לצוות הניהולי
  • גישה לכל המידע מכל מקום ובכל עת